Hoe Kan Ik Snel Afvallen Zodat Ik Mijn Broek Van 5 Jaar Geleden Weer Pas En Kan Blijven Dragen?

Welkom op mijn blog. Wanneer je een artikel leuk vindt klik dan even op de “Vind Ik Leuk” knop en of deel het artikel met je vrienden en laat een leuke reactie achter. Wanneer je dit leuk vond, deel het met je vrienden šŸ™‚ Thanks.

Een aantal jaar geleden keek ik eens goed naar mezelf en bedacht: Hoe kan ik snel afvallen. Dit pafferige lichaam past totaal niet meer bij mij.

Ik wilde me niet meer continu hoeven te verstoppen voor de buitenwereld. Ik wilde me niet meer continu bekeken voelen door de buitenwereld.

Het koste wel allereerst de nodige moeite om mijn eetpatroon aan te passen, maar ik wist ook dat ik gezond eten moest combineren met meer bewegen om succesvol af te kunnen vallen.

Meestal gebruik ik cardio-apparatuur, maar vaak ook krachttraining. Hierdoor kan ik meer calorieƫn verbranden en blijft mijn lichaam sterk en slank.

Voordelen Van Krachttraining

Als je wil afvallen is krachttraining heel effectief, omdat je spiermassa toeneemt. Wat verandert er dan? Hoe meer spiermassa, hoe meer vet je verbrand.

Je kunt krachttraining doen met halters, apparaten, waterflesjes, soepblikken en speciale banden. Je kunt ook je eigen lichaamsgewicht gebruiken door middel van pushups, pull ups, squats en lunges.

Als je alleen cardiotraining doet, vertraagt je metabolisme zodra je klaar bent met trainen. Als je krachttraining doet, blijft je metabolisme hoger, lang nadat je klaar bent met trainen.

Als je nog steeds niet overtuigd bent dat krachttraining belangrijk is, zal ik je nog iets vertellen. Er zijn twee vrouwen met hetzelfde gewicht en dezelfde lengte, Ć©Ć©n heeft vooral spiermassa en het lichaam van de ander is heel slap, dan zal degene met de spiermassa slanker lijken. Waarom? Omdat spiermassa compact is en minder ruimte inneemt dan vet.

Maar Ik Wil Geen Spierbonk Worden

Sommige vrouwen willen niet aan krachttraining doen, omdat ze denken dat ze dan groter worden. De meeste mensen met echte spierballen trainen specifiek daarop, zoals professionele bodybuilders.

Gewone krachttraining zal je niet in een spierbonk veranderen. Het zal je alleen sterker, slanker en mooier gevormd maken. Zou je dat niet willen?

Tips voor Effectieve Krachttraining

  • Doe krachttraining drie keer per week. Doe het niet te vaak. Als je krachttraining doet, moeten je spieren zich herstellen. Je zou een rustdag moeten nemen tussen twee trainingssessies.
  • Gebruik niet te veel of te weinig gewicht. Te veel gewicht kan ervoor zorgen dat je geblesseerd raakt, met te weinig gewicht wordt je lichaam niet uitgedaagd.
  • Beweeg langzaam en gecontroleerd, in plaats van snelle bewegingen. Als je te snel beweegt, gebruik je de kracht van de beweging. Hierdoor zul je minder snel resultaat merken.
  • Als je wekenlang hetzelfde gewicht gebruikt en hetzelfde aantal bewegingen, dan zal je lichaam zich gaan vervelen. Blijf je trainingsschema verbeteren om blijvend resultaat te zien.

Als je echt wil afvallen, combineer dan krachttraining met cardiotraining en een gezond dieet. Heb je ook ervaring met krachttraining en cardiotraining? Laat dan hieronder je reactie achter!Laat hieronder gerust een leuke, inspirerende tekst achter met je goede voornemens zodat jouw vrienden jou ook kunnen steunen en helpen als jij het even moeilijk zou hebben.

Kan Ik Afvallen Als Ik Toch Nog Chocolade, Frisdrank En Snoep Neem? Veel Gestelde Vragen

Welkom op mijn blog. Wanneer je een artikel leuk vindt klik dan even op de “Vind Ik Leuk” knop en of deel het artikel met je vrienden en laat een leuke reactie achter. Wanneer je dit leuk vond, deel het met je vrienden šŸ™‚ Thanks.

Deze vraag hoor je over de hele wereld. Kan ik afvallen, maar toch nog chocolade, frisdrank en snoep nemen?

Het misverstand komt van de spreuk: een calorie is calorie. Zo lijkt het dat als je weinig calorieƫn eet, het niet uitmaakt wat je eet. Maar dat klopt niet.

Helaas zijn niet alle calorieƫn gelijk. Je neemt toe in gewicht op een dieet van 1.300 calorieƫn dat alleen bestaat uit donuts en bier.

Maar de echte vraag die je jezelf moet stellen is, wat doet suiker met mijn lichaam. Als je namelijk ontdekt hoe je lichaam reageert op suiker, dan begrijp je ook dat niet ALLE calorieƫn gelijk zijn.

Suiker Is Een Sluipmoordenaar: Hoe Val Je Af Met Gezond Eten

Suiker eten is een van SNELSTE manieren om in gewicht toe te nemen. Suiker wordt gezien als een negatief voedingsmiddel. Dat betekent dat je lichaam die meteen omzet in calorieƫn en opslaat bij de vetreserves, omdat er geen voedingswaarde in suiker zit. Onze lichamen zijn heel slim: je kunt geen cake eten en hopen dat je lichaam er broccoli van maakt. Wat je in je lichaam stopt, wordt uiteindelijk zichtbaar in de manier waarop je lichaam onnodige calorieƫn opslaat. Dit is meestal bij de gebruikelijke plaatsen, zoals dijen, buik en billen.

Om suiker uit te bannen moet je jezelf langzaam ontgiften. Het kan zijn dat je hoofdpijn krijgt, erge zin in suiker en eventueel stemmingswisselingen, dus let op. Suiker gedraagt zich net als iedere andere drug in het lichaam als je er van af wil. Het kan je highs geven en als je aan het afbouwen bent, zul je je down voelen. Om dat tegen te gaan kun je kiezen voor een gezondere suiker. Neem een biologische appel en wat pasta van noten. Of maak een kopje thee, doe er wat honing in en een schijfje citroen. Heerlijk!

Snel Kiloā€™s Kwijtraken? Kijk Verder Dan DiĆ«ten Met ā€˜Weinig CalorieĆ«nā€™

Het moeilijkste deel van het laten staan van suiker en het tegengaan van misleidende informatie over diƫten met weinig calorieƫn (die die je zeggen dat je alles kunt eten als je maar niet over een bepaald aantal calorieƫn komt) is het constante conflict. Je kunt niet naar je favoriete supermarkt zonder dat je voedingsmiddelen ziet die je zeggen dat ze gezond zijn. Voedingsmiddelen met weinig calorieƫn zitten vol suiker en zijn extreem bewerkt. Denk eraan, ze kunnen geen calorie-arme versie zijn zonder dat ze door grote processen zijn gegaan. Begrijp dat het chemicaliƫn zijn en suiker die de calorieƫn vervangen.

Als je echt snel veel gewicht wilt verliezen, kijk dan goed naar de grootte van de porties en naar biologische voedingsmiddelen.

Koop veel biologisch fruit en groenten en magere eiwitten zoals rundvlees van met gras gevoed vee of biologische scharrelkip. Er is geen magisch dieet of voedsel met weinig calorieƫn dat je helpt om snel gewicht te verliezen. Je moet investeren in het alleen eten van voedsel met de hoogst mogelijke kwaliteit en de goede hoeveelheid van die voedingsmiddelen bij iedere maaltijd. Je zult verbaasd zijn hoe snel je zichtbare vetreserves verdwijnen als je je lichaam voedsel geeft dat het kan gebruiken als brandstof en niet als opvulling.

Heb jij nog vragen over afvallen of wil je reageren op dit bericht? Doe dat dan gerust door hieronder je vraag of reactie achter te laten.

Oh, wil je mij ook een plezier doen? Deel deze resultaten met je vrienden en kennissen door hierboven op de ā€œVind ik leukā€ knop te klikken.