Met Calorieƫn Tellen Zul Je Nooit Buikvet Kwijtraken

Welkom op mijn blog. Wanneer je een artikel leuk vindt klik dan even op de “Vind Ik Leuk” knop en of deel het artikel met je vrienden en laat een leuke reactie achter. Wanneer je dit leuk vond, deel het met je vrienden šŸ™‚ Thanks.

Buikvet kwijtraken door het tellen van calorieƫn helpt niet! Calorieƫn tellen neemt veel tijd in beslag en is volkomen onnodig.

Maar niet te vroeg juichen. Dat je geen calorieƫn hoeft te tellen, betekend niet dat je je te buiten kunt gaan aan pizza en friet. Je moet je bewust zijn van wat je eet.

Als je veel bewerkt eten eet, krijg je niet alleen veel afvalstoffen binnen, maar ook te veel calorieƫn. Wat denk je dat daarmee gebeurt? Juist! Die worden opgeslagen als vet.

Zelfs als je regelmatig beweegt, zal het moeilijk zijn om af te vallen als je veel bewerkt eten eet. Als je calorieĆ«n wil verbranden, zorg dan voor natuurlijk eten met proteĆÆnes, gezonde vetten en vezels.

Als ik ā€œnatuurlijk etenā€ zeg, bedoel ik eten dat niet bewerkt is. Natuurlijk eten bevat weinig calorieĆ«n; als je gezonde porties eet, hoef je niet de rest van je leven calorieĆ«n te tellen.

Buikvet Kwijtraken Met Gezonde Vetten

Gezonde vetten worden vaak als oorzaak aangewezen voor hartziektes. Dit is niet waar; vet is geen vijand. Ieder goed dieet zou vet moeten bevatten van natuurlijke bronnen als olijfolie, visolie, noten, zaden, kokosolie, biologische boter en avocadoā€™s.

Gezonde vetten helpen met het verwerken van voedingsstoffen en verbeteren de conditie van je hart. En vet zorgt voor een vol gevoel, hierdoor zul je minder snel te veel eten.

Gezonde Bronnen Van Koolhydraten

Als de meeste koolhydraten komen van wit brood, pasta, gebakken producten, snacks en suiker, zul je niet snel afvallen. Dit eten wordt snel opgenomen in je lichaam en zorgen voor een snelle aanmaak van insuline. Als insuline te snel aangemaakt wordt, kun je honger krijgen als je net gegeten hebt.

De meeste koolhydraten zouden moeten komen van groentes, bonen, peulvruchten en fruit. Deze bevatten veel vezels, zodat ze langzaam verteert worden en je langer een vol gevoel geven.

Gezonde Bronnen van ProteĆÆne

ProteĆÆne zorgt ervoor dat het hormoon glucagon wordt afgegeven. Hierdoor vermindert je trek. Onderzoeken hebben uitgewezen dat proteĆÆnerijke diĆ«ten afvallen bevorderen als het gecombineerd wordt met sporten. Eet noten, peulvruchten, gevogelte en eieren voor genoeg proteĆÆne.

Je hoeft geen calorieĆ«n te tellen, gebruik gewoon geen bewerkt voedsel meer, vervang het door natuurlijk voedsel dat rijk is aan proteĆÆnes, gezond vet en koolhydraten. Als je blijvend gewichtsverlies wil, moet je regelmatig bewegen.

Buikvet kwijtraken door het tellen van calorieƫn helpt niet! Ben jij het hiermee eens? Laat het met hieronder weten, dat is ook weer interessant voor anderen. Alvast bedankt!